Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.

Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.

Ügyfélhívó (beteghívó)

Minden olyan lakossági vagy vállalati ügyintézéssel foglakozó szerv, amely az ügyfélkezelését gyorsítani és egyszerűsíteni szeretné, használ ügyfélhívó terminálokat. Ezek a rendszerek sorszámosztó, ügyfélhívó (LCD) és rendszervezérlő számítógépekből állnak. Minden esetben a megrendelő igényeihez igazodik az ügyfelek irányítása, ezáltal megvalósítható hogy az adott ügyintézéssel mindig a szabad erőforrással és megfelelő kompetenciával rendelkező ügykezelő foglalkozzon.

Az ügyfélhívó rendszer előnyei:

  • Egyértelmű ügyfélhívási sorrend
  • Optimális ügykezelő kihasználtság elérése
  • Ügyintézők nyomon követhetősége
  • Ügyfelek várakozási idővel való tájékoztatása

    Árajánlat kérés

    Név

    Cégnév

    Telefonszám

    E-mail cím

    Tárgy

    Üzenet (opcionális)

    x
    GINOP