Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.
Munkatársaink közel két évtizedes tapasztalattal rendelkeznek informatikai, irodatechnikai, kereskedelmi, szolgáltatói és üzemeltetői oldalról egyaránt. Az alábbi szakmai területeken szereztünk tapasztalatokat:
- Professzionális szolgáltatások biztosítása és megoldások szállítása.
- Gyengeáramú rendszerek tervezése, fejlesztése, implementációja, integrációja és üzemeltetése.
- Hűtő-, klíma és hőszivattyús rendszerek tervezése, kivitelezése és üzemeltetése.
- Komplex problémamegoldás és havaria elhárítás.
- Üzemeltetési és gazdasági tanácsadás.
HelpDesk
Szerződéssel rendelkező ügyfeleink számára díjmentesen elérhető helpdesk szolgáltatást biztosítunk, ahol azonnali segítséget nyújtunk számítógépekkel, irodai berendezésekkel kapcsolatos kérdéseik megválaszolására, a felmerült problémák elhárítására. Szakszerű és gyors megoldást kínálunk telefonos vagy online segítséggel!
Ezzel a lehetőséggel, mostantól Ön is élhet. Legyen a partnerünk! Szakembereink sok éves tapasztalatával és szakmai elismertségével garantáltan a legjobb megoldást választja! HelpDesk szolgáltatásunk szerződéses ügyfeleink számára díjmentes.
Outsourcing
Vállalatunk széles körben kínálja rövid- és hosszú távú outsourcing konstrukcióit cégek, és államigazgatási intézmények részére egyaránt. Ügyfeleink rendkívül kedvező feltételek mellett bérelhetnek tőlünk informatikai és irodatechnikai berendezéseket, valamint igény esetén, a rendszereket üzemeltető személyzetet.
Ügyfeleink választása (előzetes egyeztetés) alapján a szolgáltatás az alábbiakra terjedhet ki:
|
|
Szerződéses ügyfeleink egy előre meghatározott átalánydíjat fizetnek, mely a teljes rendszer üzemeltetésével kapcsolatos
- szolgáltatások és,
- berendezések bérleti díját,
- a berendezések alkatrészeinek, kellékanyagainak,
- valamint -igény esetén- a kihelyezett kezelőszemélyzet
költségének fedezetét is tartalmazza.
Az outsourcing konstrukciókhoz (a kihelyezett eszközökhöz) tartozó szolgáltatás tartalma megegyezik a Rendszer üzemeltetés szolgáltatással, a konfiguráció és a rendelkezésre állás ügyfeleink igénye szerint választható.
Bővebben az outsourcingról
Valamennyi gazdálkodó szervezetnél a legtöbb tevékenységi területen megoldható az eszközök ésszerűbb és gazdaságosabb felhasználása, racionalizálása.
Egy cég működése során rengeteg nélkülözhetetlen gépet és eszközt kell használatba állítani, de ezen eszközök beszerzésével, üzemeltetésével kapcsolatos (tényleges, vagy várható) költségek a legtöbb esetben ismeretlenek. Ezek a költségek pedig rendkívül magasak lehetnek, és lényegesen csökkenthetőek vagy átcsoportosíthatóak lennének.
Mi lehet az, amire irodai tevékenységével összefüggésben egy vállalatnak leginkább szüksége van?
Úgy véljük, megfelelő helyen működő, megfelelő kapacitású, üzembiztos eszközökre, kifogástalan minőségű produktumokra. Minden bizonnyal a legtöbben szívesen lemondanának a berendezések beszerzésével és üzemeltetésével járó gondokról, ha erre lehetőség kínálkozna! Outsourcing szolgáltatásainkkal mi ehhez kínálunk megoldást.
Ajánlatunk a következőket foglalja magában:
- Munkatársaink felmérést készítenek a meglévő rendszerekről, és a hozzájuk kapcsolódó igényekről.
- A felmérés alapján ajánlatot teszünk a géppark optimalizálására, valamint ezzel összefüggésben egy átfogó és emelt szintű üzemeltetési szolgáltatásra.
- Ajánlatunk alapján a Diana Holding megvásárolja (visszavásárolja) a megrendelők használt, vagy akár újonnan beszerzett berendezéseit is, ezáltal megrendelőink nemcsak, hogy megszabadulnak régi és költséges üzemeltetésű eszközöktől, de azonnal likvid forráshoz jutnak, a továbbiakban pedig nem szükséges új berendezéseket vásárolniuk.
A szolgáltatás bevezetését követően:
- A berendezések használatával összefüggő költségeket ezentúl havi átalánydíj formájában, valamint a produktumok mennyiségének megfelelően kell fizetniük.
- A berendezések használatával kapcsolatos fizetett átalánydíj (az energia és a fogyó kellékek kivételével) fedezetet nyújt az üzemeltetéssel kapcsolatos valamennyi költségre.
A szolgáltatás előnyei a következők:
- Ügyfeleink szabadon rendelkeznek az általunk visszavásárolt gépekből származó pénzösszeg felett. Likvid forráshoz jutnak a meglévő, elavult géppark értékesítése révén.
- Ajánlatunkat olyan berendezésekre dolgoztuk ki, melyek üzembiztossága, korszerűsége a világon egyedülálló.
- A költségek tervezhetővé, kiszámíthatóvá válnak, nem kell látens, váratlan (szerviz és fenntartási) költségektől tartaniuk.
- A berendezésekkel kapcsolatos kiadásokat költségként számolhatja el.
- Szolgáltatásunk változó igényekhez alkalmazkodik, a berendezések helyszínek között átmozgathatók, és szükség szerint -amennyiben a kapacitás kihasználtság ezt indokolja- nagyobb teljesítményűre cserélhetők.
Hardver szerviz
Amikor önnek cége eszközeivel problémája akad, bizonyára örömmel venné, ha egy szakember azonnal megoldaná azt.
Amennyiben a probléma távolról is diagnosztizálható és elhárítható, úgy munkatársaink azonnal megkezdik a hiba elhárítását. Működő internetes kapcsolat esetén egy speciális szoftver segítségével, más esetekben pedig élőszóban, telefonon keresztül nyújtunk segítséget.
Helyszíni beavatkozást igénylő esetekben 8 órán belül, sürgősségi szolgáltatásunk megrendelése esetén szakértőink legkésőbb 2 órán belül kezdik meg a felmerült hibák elhárítását.
Rendszergazda szolgáltatások
Mindig elérhető, hatékony segítségre van szüksége?
Rendszergazda szolgáltatásunkat azok figyelmébe ajánljuk, akik nem rendelkeznek megfelelő erőforrásokkal az informatikai problémák megoldására. Célunk a megelőzés, a problémák elhárítása még azok felmerülése előtt, költséghatékony informatikai megoldások biztosítása kis- és középvállalkozások részére.
- HelpDesk szolgáltatás.
- User support (helyszíni, vagy távoli támogatás – tanácsadás, telepítés, hibaelhárítás, vírusírtás, szoftverfrissítés, Windows és Linux operációs rendszerekhez, office alkalmazásokhoz).
- Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
- Távoli rendszerfelügyelet.
- A hálózat és a munkaállomások állapotának nyomon követése
- Állapotjelentés, karbantartás, riasztás, hibaelhárítás
- Szoftvertelepítés
- Hálózati szerverkarbantartás
Rendszer üzemeltetés
Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk keretében nem csupán rendszergazdai, távfelügyeleti és távmenedzsment szolgáltatásokat biztosítunk, hanem akár a teljes gyengeáramú hálózat, irodai eszközök és gépészeti eszközpark üzemeltetését (hibamegelőző karbantartását, javítását, kellékanyagokkal történő ellátását) is vállaljuk.
Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk outsourcing szolgáltatással is kombinálható.
A szolgáltatáscsomag tartalmát minden esetben ügyfeleink igényei alapján állítjuk össze, a rendelkezésre állás (SLA) akár rendszerelemenként külön is választható.
Választható szolgáltatási szintek:
Szolgáltatási szintek | |||
SLA-1 | SLA-2 | SLA-3 | |
Helpesk | heti 5×8 óra | heti 5×8 óra | heti 7×24 óra |
Garantált rendelkezésre állás | heti 5×8 óra | heti 5×13 óra | heti 7×24 óra |
Helyszíni hibaelhárítás megkezdése | 8 órán belül | 4-8 órán belül | 2-4 órán belül |
Garantált hibaelhárítás | 24 órán belül | 24 órán belül | 8 órán belül |
Futamidő | 1 + 1, 1 + 2, 1 év, 2 év, 3 év |
Ügyfeleink választása alapján a szolgáltatáscsomag az alábbiakat tartalmazhatja:
- HelpDesk szolgáltatás.
- Hibamegelőző karbantartások.
- Helyszíni hibaelhárítás garantált megjelenési idővel
- User support (helyszíni, vagy távoli támogatás – tanácsadás, telepítés, hibaelhárítás, szoftverfrissítés).
- Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
- Távoli rendszerfelügyelet.
- A hálózat és a elemeinek állapotának nyomon követése
- Állapotjelentés
- Folyamatos kellékanyag ellátás, díjmentes házhoz szállítással.
Szolgáltatás csomagok
A szolgáltatáscsomagokat az infrastruktúra rendelkezésre állásának növelésére, és az üzemeltetéssel kapcsolatban felmerülő költségek csökkentéséhez ajánljuk.
Szolgáltatásaink kiterjesztik az infrastruktúra támogatását a teljes gyengeáramú, irodatechnikai és gépészeti eszközállományra, nagymértékben fokozva annak rendelkezésre állását. A szolgáltatás a következő rendszerelemekre terjeszthető ki:
|
|
Ezzel a lehetőséggel, mostantól Ön is élhet. Legyen a partnerünk! Szakembereink sok éves tapasztalatával és szakmai elismertségével garantáltan a legjobb megoldást választja! Válasszon ön is szolgáltatáscsomagjaink közül!
Garancia kiterjesztés
Hosszabbítsa meg nálunk vásárolt termékek garanciális idejét és ezzel csökkentse egy esetleges meghibásodás anyagi terheit. Éljen az emelt színtü szolgáltatásokkal kiterjesztett jótállás (service pack) előnyeivel. A termékekkel egyidejűleg megvásárolt garanciahosszabbítás, a megszokott jótállást emelt szintű szerviz támogatással egészíti ki.
Szolgáltatások:
- HelpDesk
- Helyszíni hibaelhárítás garantált időn belül.
- Hibamegelőző karbantartások.
- Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
- Távoli rendszerfelügyelet.
- Folyamatos kellékanyag és karbantartó készlet ellátás, díjmentes házhoz szállítással.
A szolgáltatáscsomag tartalmát minden esetben ügyfeleink igényei alapján szabjuk testre, a rendelkezésre állás (SLA) akár rendszerelemenként külön is választható.
Szolgáltatási szintek | |||
SLA-1 | SLA-2 | ||
Helpesk | heti 5×8 óra | heti 5×8 óra | |
Garantált rendelkezésre állás | heti 5×8 óra | 5×13 óra | |
Helyszíni hibaelhárítás megkezdése | 8 órán belül | 4-8 órán belül | |
Garantált hibaelhárítás | 72 órán belül | 48 órán belül | |
Futamidő | 1+1, 1+2, 1 év, 2 év, 3 év |
Dokumentum-menedzsment
Szolgáltatásaink teljes körűen lefedik a dokumentumok életútját, a keletkezéstől az őrzés és/vagy megsemmisítésig. Cégünk egyrészről szakértői tevékenységgel segíti partnereit, másrészről aktív közreműködéssel részt vesz a megvalósítás egyes vagy teljes szakaszában.
Szolgáltatások:
- Tanácsadás.A szaktanácsadási tevékenységünk alapját az évtizedes, elektronikus és manuális dokumentumkezelési tapasztalataink adják. Szolgáltatások címszavakban: folyamatátvilágítás, megvalósíthatósági tanulmány, iratkezelési szabályzat és irattári terv készítése, irattár kialakítása, független szaktanácsadás.
- Közhiteles e-másolat készítése
- Elektronikus postabontás
Cégek, intézmények bejövő és kimenő postai küldeményeinek kiszervezett módon történő bontása, iktatása, nyomtatása, borítékolása, postázása. - Számlafeldolgozás
Ezt a szolgáltatást azoknak ajánljuk, akik nap mint nap nagymennyiségű (jellemzően akár több oldalas) bejövő számlát kell hogy érkeztessenek, kontírozzanak. - Digitalizálás
Közepes és nagymennyiségű strukturált (űrlapok, számlák) és strukturálatlan papír alapú dokumentumok rövid határidőn belüli digitalizálása. A dokumentumok szélessége 10cm-től egészen 140cm-ig terjedhet, mindezt akár 6m hosszúságban, mindezeken túl üzemünk számára a könyv, illetve mikrofilm szkennelés sem jelent túl nagy kihívást. - Irattári szolgáltatások
Szolgáltatásaink teljes körűen lefedik az irattároláshoz kapcsolódó összes munkafolyamatot az iratrendezéstől (beszállítástól) az iratmegsemmisítésig, amelyek részben vagy egészben is igénybe vehetőek az Ügyfeleink igényeinek megfelelően. (Szolgáltatásaink címszavakban: iratszállítás, iratrendezés, bértárolás, irattárolás, iratselejtezés, iratmegsemmisítés.)