Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.
Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk keretében nem csupán rendszergazdai, távfelügyeleti és távmenedzsment szolgáltatásokat biztosítunk, hanem akár a teljes informatikai rendszer és irodatechnikai eszközpark üzemeltetését (hibamegelőző karbantartását, javítását, kellékanyagokkal történő ellátását) is vállaljuk.
Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk outsourcing szolgáltatással is kombinálható.
A szolgáltatáscsomag tartalmát minden esetben ügyfeleink igényei alapján állítjuk össze, a rendelkezésre állás (SLA) akár rendszerelemenként külön is választható.
Választható szolgáltatási szintek:
Szolgáltatási szintek | |||
SLA-1 | SLA-2 | SLA-3 | |
Helpesk | het 5×8 óra | het 5×8 óra | heti 7×24 óra |
Garantált rendelkezésre állás | heti 5×8 óra | 5×13 óra | 7×24 óra |
Helyszíni hibaelhárítás megkezdése | 8 órán belül | 4- 8 órán belül | 2-4 órán belül |
Garantált hibaelhárítás | 24 órán belül | 24 órán belül | 8 órán belül |
Futamidő | 1+1, 1+2, 1 év, 2 év, 3 év |
Ügyfeleink választása (előzetes egyeztetés) alapján a szolgáltatás az alábbiakra terjedhet ki:
|
|
Ügyfeleink választása alapján a szolgáltatáscsomag az alábbiakat tartalmazhatja:
- HelpDesk szolgáltatás.
- Hibamegelőző karbantartások.
- Helyszíni hibaelhárítás garantált megjelenési idővel
- User support (helyszíni, vagy távoli támogatás – tanácsadás, telepítés, hibaelhárítás, vírusírtás, szoftverfrissítés, Windows és Linux operációs rendszerekhez, office alkalmazásokhoz).
- Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
- Távoli rendszerfelügyelet.
- A hálózat és a munkaállomások állapotának nyomon követése
- Állapotjelentés
- Szoftvertelepítés
- Folyamatos kellékanyag ellátás, díjmentes házhoz szállítással.
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a lap alján található űrlap kitöltésével, vagy lépjen kapcsolatba velünk az itt található telefonszámok egyikén.