Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.

Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.

Rendszer üzemeltetés

Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk keretében nem csupán rendszergazdai, távfelügyeleti és távmenedzsment szolgáltatásokat biztosítunk, hanem akár a teljes informatikai rendszer és irodatechnikai eszközpark üzemeltetését (hibamegelőző karbantartását, javítását, kellékanyagokkal történő ellátását) is vállaljuk.

Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk outsourcing szolgáltatással is kombinálható.

A szolgáltatáscsomag tartalmát minden esetben ügyfeleink igényei alapján állítjuk össze, a rendelkezésre állás (SLA) akár rendszerelemenként külön is választható.

Választható szolgáltatási szintek:

Szolgáltatási szintek
SLA-1 SLA-2 SLA-3
Helpesk het 5×8 óra het 5×8 óra heti 7×24 óra
Garantált rendelkezésre állás heti 5×8 óra 5×13 óra 7×24 óra
Helyszíni hibaelhárítás megkezdése 8 órán belül 4- 8 órán belül 2-4 órán belül
Garantált hibaelhárítás 24 órán belül 24 órán belül 8 órán belül
Futamidő 1+1, 1+2, 1 év, 2 év, 3 év

Ügyfeleink választása (előzetes egyeztetés) alapján a szolgáltatás az alábbiakra terjedhet ki:

  • Szerver rendszerek
  • Adatmentési rendszerek
  • Hálózati eszközök és rendszerek
  • Munkaállomások (asztali gépek, noteszgépek, laptopok)
  • nyomtatók,
  • fénymásoló gépek,
  • többfunkciós irodai eszközök,
  • telefaxok,
  • nyomatás menedzsment szoftverek
Szerződéses ügyfeleink egy előre meghatározott átalánydíjat fizetnek, mely a teljes rendszer üzemeltetéséhez szükséges valamennyi szolgáltatás és akár valamennyi irodatechnikai berendezés (nyomtató, fénymásoló, stb.) alkatrész, kellékanyag költségének fedezetét is tartalmazza.

Ügyfeleink választása alapján a szolgáltatáscsomag az alábbiakat tartalmazhatja:

  • HelpDesk szolgáltatás.
  • Hibamegelőző karbantartások.
  • Helyszíni hibaelhárítás garantált megjelenési idővel
  • User support (helyszíni, vagy távoli támogatás – tanácsadás, telepítés, hibaelhárítás, vírusírtás, szoftverfrissítés, Windows és Linux operációs rendszerekhez, office alkalmazásokhoz).
  • Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
  • Távoli rendszerfelügyelet.
  • A hálózat és a munkaállomások állapotának nyomon követése
  • Állapotjelentés
  • Szoftvertelepítés
  • Folyamatos kellékanyag ellátás, díjmentes házhoz szállítással.

Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a lap alján található űrlap kitöltésével, vagy lépjen kapcsolatba velünk az itt található telefonszámok egyikén.

x
GINOP