Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.

Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.

Garancia kiterjesztés

Hosszabbítsa meg nálunk vásárolt termékek garanciális idejét és ezzel csökkentse egy esetleges meghibásodás anyagi terheit. Éljen az  emelt színtü szolgáltatásokkal kiterjesztett jótállás (service pack) előnyeivel. A szolgáltatás az alábbi termékekre terjedhet ki:

  • Szerverhardverek
  • Adatmentési hardverek
  • Hálózati eszközök
  • Munkaállomások (asztali gépek, noteszgépek, laptopok)
  • nyomtatók,
  • fénymásoló gépek,
  • többfunkciós irodai eszközök,
  • telefaxok.
A termékekkel egyidejűleg megvásárolt garanciahosszabbítás, a megszokott jótállást emelt szintű szerviztámogatással egészíti ki.

Szolgáltatások:

  • HelpDesk
  • Helyszíni hibaelhárítás garantált időn belül.
  • Hibamegelőző karbantartások.
  • Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
  • Távoli rendszerfelügyelet.
  • Folyamatos kellékanyag ellátás, díjmentes házhoz szállítással.

A szolgáltatáscsomag tartalmát minden esetben ügyfeleink igényei alapján szabjuk testre, a rendelkezésre állás (SLA) akár rendszerelemenként külön is választható.

Szolgáltatási szintek
SLA-1 SLA-2
Helpesk het 5×8 óra het 5×8 óra
Garantált rendelkezésre állás heti 5×8 óra 5×13 óra
Helyszíni hibaelhárítás megkezdése 8 órán belül 4- 8 órán belül
Garantált hibaelhárítás 72 órán belül 48 órán belül
Futamidő 1+1, 1+2, 1 év, 2 év, 3 év

Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a lap alján található űrlap kitöltésével, vagy lépjen kapcsolatba velünk az itt található telefonszámok egyikén.

x
GINOP