Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.
Hosszabbítsa meg nálunk vásárolt termékek garanciális idejét és ezzel csökkentse egy esetleges meghibásodás anyagi terheit. Éljen az emelt színtü szolgáltatásokkal kiterjesztett jótállás (service pack) előnyeivel. A szolgáltatás az alábbi termékekre terjedhet ki:
|
|
A termékekkel egyidejűleg megvásárolt garanciahosszabbítás, a megszokott jótállást emelt szintű szerviztámogatással egészíti ki.
Szolgáltatások:
- HelpDesk
- Helyszíni hibaelhárítás garantált időn belül.
- Hibamegelőző karbantartások.
- Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
- Távoli rendszerfelügyelet.
- Folyamatos kellékanyag ellátás, díjmentes házhoz szállítással.
A szolgáltatáscsomag tartalmát minden esetben ügyfeleink igényei alapján szabjuk testre, a rendelkezésre állás (SLA) akár rendszerelemenként külön is választható.
Szolgáltatási szintek | |||
SLA-1 | SLA-2 | ||
Helpesk | het 5×8 óra | het 5×8 óra | |
Garantált rendelkezésre állás | heti 5×8 óra | 5×13 óra | |
Helyszíni hibaelhárítás megkezdése | 8 órán belül | 4- 8 órán belül | |
Garantált hibaelhárítás | 72 órán belül | 48 órán belül | |
Futamidő | 1+1, 1+2, 1 év, 2 év, 3 év |
Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a lap alján található űrlap kitöltésével, vagy lépjen kapcsolatba velünk az itt található telefonszámok egyikén.