Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.

Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.

Kompetenciák

Munkatársaink közel két évtizedes tapasztalattal rendelkeznek informatikai, irodatechnikai, kereskedelmi, szolgáltatói és üzemeltetői oldalról egyaránt. Az alábbi szakmai területeken szereztünk tapasztalatokat:

  • Professzionális szolgáltatások biztosítása és megoldások szállítása.
  • Informatikai rendszerek tervezése, fejlesztése, implementációja, integrációja és üzemeltetése.
  • Komplex problémamegoldás és IT katasztrófa elhárítás.
  • Informatikai és informatika-gazdasági tanácsadás.
  • HelpDesk

    Szerződéssel rendelkező ügyfeleink számára díjmentesen elérhető helpdesk szolgáltatást biztosítunk, ahol azonnali segítséget nyújtunk számítógépekkel, irodai berendezésekkel kapcsolatos kérdéseik megválaszolására, a felmerült problémák elhárítására. Szakszerű és gyors megoldást kínálunk telefonos vagy online segítséggel!

    Diana Holding Kft.

    Ezzel a lehetőséggel, mostantól Ön is élhet. Legyen a partnerünk! Szakembereink sok éves tapasztalatával és szakmai elismertségével garantáltan a legjobb megoldást választja!

    HelpDesk szolgáltatásunk szerződéses ügyfeleink számára díjmentes.

    Outsourcing

    Vállalatunk széles körben kínálja rövid- és hosszú távú outsourcing konstrukcióit cégek, és államigazgatási intézmények részére egyaránt. Ügyfeleink rendkívül kedvező feltételek mellett bérelhetnek tőlünk informatikai és irodatechnikai berendezéseket, valamint igény esetén, a rendszereket üzemeltető személyzetet.

    Ügyfeleink választása (előzetes egyeztetés) alapján a szolgáltatás az alábbiakra terjedhet ki:

    • Szerver rendszerek
    • Adatmentési rendszerek
    • Hálózati eszközök és rendszerek
    • Munkaállomások (asztali gépek, noteszgépek, laptopok)
    • nyomtatók,
    • fénymásoló gépek,
    • többfunkciós irodai eszközök,
    • telefaxok,
    • nyomatás menedzsment szoftverek
    Szerződéses ügyfeleink egy előre meghatározott átalánydíjat fizetnek, mely a teljes rendszer üzemeltetésével kapcsolatos 

    • szolgáltatások és,
    • berendezések bérleti díját,
    • az irodatechnikai berendezések (nyomtatók, fénymásolók, stb.) alkatrészeinek, kellékanyagainak,
    • valamint -igény esetén- a kihelyezett kezelőszemélyzet

    költségének fedezetét is tartalmazza.

    Az outsourcing konstrukciókhoz (a kihelyezett eszközökhöz) tartozó szolgáltatás tartalma megegyezik a Rendszer üzemeltetés szolgáltatással, a konfiguráció és a rendelkezésre állás ügyfeleink igénye szerint választható.

    Bővebben az outsourcingról

    Valamennyi gazdálkodó szervezetnél a legtöbb tevékenységi területen megoldható az eszközök ésszerűbb és gazdaságosabb felhasználása, racionalizálása.

    Diana Holding Kft.

    Az informatikai rendszerek, eszközök, nyomtatók és másolóberendezések használata nélkülözhetetlen, de ezen eszközök beszerzésével, üzemeltetésével kapcsolatos (tényleges, vagy várható) költségek a legtöbb esetben ismeretlenek. Ezek a költségek pedig rendkívül magasak lehetnek, és lényegesen csökkenthetőek vagy átcsoportosíthatóak lennének.

    Mi lehet az, amire irodai tevékenységével összefüggésben egy vállalatnak leginkább szüksége van?

    Úgy véljük, megfelelő helyen működő, megfelelő kapacitású, üzembiztos eszközökre, kifogástalan minőségű nyomatokra és másolatokra. Minden bizonnyal a legtöbben szívesen lemondanának a berendezések beszerzésével és üzemeltetésével járó gondokról, ha erre lehetőség kínálkozna! Outsourcing szolgáltatásainkkal mi ehhez kínálunk megoldást.

    Ajánlatunk a következőket foglalja magában:

    • Munkatársaink felmérést készítenek az informatikai rendszerekről, és/vagy a nyomtatással, másolással kapcsolatos igényekről.
    • A felmérés alapján ajánlatot teszünk az informatikai és/vagy irodatechnikai géppark optimalizálására, valamint ezzel összefüggésben egy átfogó és emelt szintű üzemeltetési szolgáltatásra.
    • Ajánlatunk alapján a Diana Holding megvásárolja (visszavásárolja) a megrendelők használt, vagy akár újonnan beszerzett berendezéseit is, ezáltal megrendelőink nemcsak, hogy megszabadulnak régi és költséges üzemeltetésű eszközöktől, de azonnal likvid forráshoz jutnak, a továbbiakban pedig nem szükséges új berendezéseket vásárolniuk.

    A szolgáltatás bevezetését követően:

    • A berendezések használatával összefüggő költségeket ezentúl havi átalánydíj formájában, a nyomtató és fénymásoló eszközpark költségeit pedig csak a kinyomtatott, másolt oldalszámnak megfelelően kell fizetniük.
    • A berendezések használatával kapcsolatos fizetett átalánydíj (az energia és a fénymásolópapír árának kivételével) fedezetet nyújt az üzemeltetéssel kapcsolatos valamennyi költségre.

    A szolgáltatás előnyei a következők:

    • Ügyfeleink szabadon rendelkeznek az általunk visszavásárolt gépekből származó pénzösszeg felett. Likvid forráshoz jutnak a meglévő, elavult géppark értékesítése révén.
    • Ajánlatunkat olyan berendezésekre dolgoztuk ki, melyek üzembiztossága, korszerűsége a világon egyedülálló.
    • A költségek tervezhetővé, kiszámíthatóvá válnak, nem kell látens, váratlan (szerviz és fenntartási) költségektől tartaniuk.
    • A berendezésekkel kapcsolatos kiadásokat költségként számolhatja el.
    • Szolgáltatásunk változó igényekhez alkalmazkodik, a berendezések helyszínek között átmozgathatók, és szükség szerint -amennyiben a kapacitás kihasználtság ezt indokolja- nagyobb teljesítményűre cserélhetők.

    Hardver szerviz

    Amikor önnek számítógépével vagy irodai eszközeivel problémája akad, bizonyára örömmel venné, ha egy szakember azonnal megoldaná azt.

    Diana Holding Kft.

    Amennyiben a probléma távolról is diagnosztizálható és elhárítható, úgy munkatársaink azonnal megkezdik a hiba elhárítását. Működő internetes kapcsolat esetén egy speciális szoftver segítségével, más esetekben pedig élőszóban, telefonon keresztül nyújtunk segítséget.

    Helyszíni beavatkozást igénylő esetekben 8 órán belül, sürgősségi szolgáltatásunk megrendelése esetén szakértőink legkésőbb 2 órán belül kezdik meg a felmerült hibák elhárítását.

    Hibaelhárító szolgáltatásunk szerződéses ügyfeleink számára díjmentes.

    Adatmentés

    Adatmentési szolgáltatásunkat a hazai adatmentés piac egyik meghatározó szereplőjével együttműködésben biztosítjuk.

    Diana Holding Kft.

    Az informatikában a legnagyobb károkat a szerverek leállása okozza. Adattároló, folyamatvezérlő, technológiai vagy kiszolgáló szerverek meghibásodása esetén a kár mértéke a milliós nagyságrendet is elérheti óránként. A veszteség minimalizálása érdekében ezért akár 4 órán belüli munkakezdést is vállalunk.

    Szerver mentések mellett vállaljuk adatok helyreállítását winchesterről valamennyi hibaforrás esetén.

    • Fizikai meghibásodások.
      Azon az esetek, amikor a meghajtó megbontása nélkül nem orvosolható a probléma – pl. leesett, beázott, a motor vagy az író/olvasó fej meghibásodott. Az ilyen esetekben szükséges beavatkozásokat a kizárólag erre a célra kialakított 10 m2 területű, 1 mikron szűrésű tisztaszobában végezzük el. Közel valamennyi forgalomban levő merevlemezes meghajtóhoz rendelkezünk gyárilag tesztelt alkatrésszel (fej, motor), készletünket pedig továbbra is folyamatosan bővítjük.
    • Elektronikai hibák.
      Egy meghajtó nem csak fizikailag romolhat el. Túlfeszültség, meghibásodó tápegység, villámcsapás, öregedés, oxidáció miatti érintkezési hibák éppúgy adataink ellenségei, mint a firmware hibák.
    • Logikai hibák:
      Nem szükséges ahhoz fizikai hiba, hogy adatvesztés lépjen fel. Hibás programműködés, rendszerbugok, vírusfertőzés, véletlen vagy szándékos emberi beavatkozás, törlés révén is elveszhetnek kritikus adatok. Egyedi fejlesztésű programunk számtalan esetben bizonyított.

    Rendszergazda szolgáltatások

    Mindig elérhető, hatékony segítségre van szüksége?

    Rendszergazda szolgáltatásunkat azok figyelmébe ajánljuk, akik nem rendelkeznek megfelelő erőforrásokkal az informatikai problémák megoldására. Célunk a megelőzés, a problémák elhárítása még azok felmerülése előtt, költséghatékony informatikai megoldások biztosítása kis- és középvállalkozások részére.

    • HelpDesk szolgáltatás.
    • User support (helyszíni, vagy távoli támogatás – tanácsadás, telepítés, hibaelhárítás, vírusírtás, szoftverfrissítés, Windows és Linux operációs rendszerekhez, office alkalmazásokhoz).
    • Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
    • Távoli rendszerfelügyelet.
    • A hálózat és a munkaállomások állapotának nyomon követése
    • Állapotjelentés, karbantartás, riasztás, hibaelhárítás
    • Szoftvertelepítés
    • Hálózati szerverkarbantartás

    Rendszer üzemeltetés

    Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk keretében nem csupán rendszergazdai, távfelügyeleti és távmenedzsment szolgáltatásokat biztosítunk, hanem akár a teljes informatikai rendszer és irodatechnikai eszközpark üzemeltetését (hibamegelőző karbantartását, javítását, kellékanyagokkal történő ellátását) is vállaljuk.

    Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk outsourcing szolgáltatással is kombinálható.

    A szolgáltatáscsomag tartalmát minden esetben ügyfeleink igényei alapján állítjuk össze, a rendelkezésre állás (SLA) akár rendszerelemenként külön is választható.

    Választható szolgáltatási szintek:

     

    Szolgáltatási szintek
    SLA-1 SLA-2 SLA-3
    Helpesk het 5×8 óra het 5×8 óra heti 7×24 óra
    Garantált rendelkezésre állás heti 5×8 óra 5×13 óra 7×24 óra
    Helyszíni hibaelhárítás megkezdése 8 órán belül 4- 8 órán belül 2-4 órán belül
    Garantált hibaelhárítás 24 órán belül 24 órán belül 8 órán belül
    Futamidő 1+1, 1+2, 1 év, 2 év, 3 év

     

    Ügyfeleink választása (előzetes egyeztetés) alapján a szolgáltatás az alábbiakra terjedhet ki:

    • Szerver rendszerek
    • Adatmentési rendszerek
    • Hálózati eszközök és rendszerek
    • Munkaállomások (asztali gépek, noteszgépek, laptopok)
    • nyomtatók,
    • fénymásoló gépek,
    • többfunkciós irodai eszközök,
    • telefaxok,
    • nyomatás menedzsment szoftverek
    Szerződéses ügyfeleink egy előre meghatározott átalánydíjat fizetnek, mely a teljes rendszer üzemeltetéséhez szükséges valamennyi szolgáltatás és akár valamennyi irodatechnikai berendezés (nyomtató, fénymásoló, stb.) alkatrész, kellékanyag költségének fedezetét is tartalmazza.

    Ügyfeleink választása alapján a szolgáltatáscsomag az alábbiakat tartalmazhatja:

    • HelpDesk szolgáltatás.
    • Hibamegelőző karbantartások.
    • Helyszíni hibaelhárítás garantált megjelenési idővel
    • User support (helyszíni, vagy távoli támogatás – tanácsadás, telepítés, hibaelhárítás, vírusírtás, szoftverfrissítés, Windows és Linux operációs rendszerekhez, office alkalmazásokhoz).
    • Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
    • Távoli rendszerfelügyelet.
    • A hálózat és a munkaállomások állapotának nyomon követése
    • Állapotjelentés
    • Szoftvertelepítés
    • Folyamatos kellékanyag ellátás, díjmentes házhoz szállítással.

    Szolgáltatáscsomagok

    A szolgáltatáscsomagokat az IT-infrastruktúra rendelkezésre állásának növelésére, és az üzemeltetéssel kapcsolatban felmerülő költségek csökkentéséhez ajánljuk.

    Szolgáltatásaink kiterjesztik az IT-infrastruktúra támogatását a teljes számítástechnikai és irodatechnikai eszközállományra, nagymértékben fokozva annak rendelkezésre állását. A szolgáltatás a következő rendszerelemekre terjeszthető ki:

    • szerverek,
    • asztali és hordozható számítógépek,
    • szünetmentes tápegységek,
    • monitorok,
    • operációs rendszerek,
    • office alkalmazások
    • nyomtatók,
    • fénymásoló gépek,
    • többfunkciós irodai eszközök,
    • telefaxok.

    Ezzel a lehetőséggel, mostantól Ön is élhet. Legyen a partnerünk! Szakembereink sok éves tapasztalatával és szakmai elismertségével garantáltan a legjobb megoldást választja! Válasszon ön is szolgáltatáscsomagjaink közül!

    Garancia kiterjesztés

    Hosszabbítsa meg nálunk vásárolt termékek garanciális idejét és ezzel csökkentse egy esetleges meghibásodás anyagi terheit. Éljen az  emelt színtü szolgáltatásokkal kiterjesztett jótállás (service pack) előnyeivel. A szolgáltatás az alábbi termékekre terjedhet ki:

    • Szerverhardverek
    • Adatmentési hardverek
    • Hálózati eszközök
    • Munkaállomások (asztali gépek, noteszgépek, laptopok)
    • nyomtatók,
    • fénymásoló gépek,
    • többfunkciós irodai eszközök,
    • telefaxok.
    A termékekkel egyidejűleg megvásárolt garanciahosszabbítás, a megszokott jótállást emelt szintű szerviztámogatással egészíti ki.

    Szolgáltatások:

    • HelpDesk
    • Helyszíni hibaelhárítás garantált időn belül.
    • Hibamegelőző karbantartások.
    • Szoftverfrissítések, javítókódok menedzselése.
    • Távoli rendszerfelügyelet.
    • Folyamatos kellékanyag ellátás, díjmentes házhoz szállítással.

    A szolgáltatáscsomag tartalmát minden esetben ügyfeleink igényei alapján szabjuk testre, a rendelkezésre állás (SLA) akár rendszerelemenként külön is választható.

    Szolgáltatási szintek
    SLA-1 SLA-2
    Helpesk heti 5×8 óra heti 5×8 óra
    Garantált rendelkezésre állás heti 5×8 óra 5×13 óra
    Helyszíni hibaelhárítás megkezdése 8 órán belül 4- 8 órán belül
    Garantált hibaelhárítás 72 órán belül 48 órán belül
    Futamidő 1+1, 1+2, 1 év, 2 év, 3 év

    Dokumentum-menedzsment

    Szolgáltatásaink teljes körűen lefedik a dokumentumok életútját, a keletkezéstől az őrzés és/vagy megsemmisítésig. Cégünk egyrészről szakértői tevékenységgel segíti partnereit, másrészről aktív közreműködéssel részt vesz a megvalósítás egyes vagy teljes szakaszában.

    A dokumentum-menedzsment szolgáltatások biztosításában közreműködő partnerünk szakmai múltja 1996-ig nyúlik vissza, az elmúlt több, mint egy évtized  alatt Magyarország és a régió egyik legnagyobb teljesítményű bérfeldolgozó, digitalizáló üzemét alakította ki, jelenleg havi 2,5-3 millió oldal szkennelési kapacitással rendelkezik. Elmondható, hogy hazánkban ez az üzem az egyik legnagyobb olyan létesítmény, ahol a feldolgozási tevékenység napi szintű és nem csupán időszakos projektekként jelentkezik.

    Szolgáltatások:

    • Tanácsadás.A szaktanácsadási tevékenységünk alapját az évtizedes, elektronikus és manuális dokumentumkezelési tapasztalataink adják. Szolgáltatások címszavakban: folyamatátvilágítás, megvalósíthatósági tanulmány, iratkezelési szabályzat és irattári terv készítése, irattár kialakítása, független szaktanácsadás.
    • Közhiteles e-másolat készítése
    • Elektronikus postabontás
      Cégek, intézmények bejövő és kimenő postai küldeményeinek kiszervezett módon történő bontása, iktatása, nyomtatása, borítékolása, postázása.
    • Számlafeldolgozás
      Ezt a szolgáltatást azoknak ajánljuk, akik nap mint nap nagymennyiségű (jellemzően akár több oldalas) bejövő számlát kell hogy érkeztessenek, kontírozzanak.
    • Digitalizálás
      Közepes és nagymennyiségű strukturált (űrlapok, számlák) és strukturálatlan papír alapú dokumentumok rövid határidőn belüli digitalizálása. A dokumentumok szélessége 10cm-től egészen 140cm-ig terjedhet, mindezt akár 6m hosszúságban, mindezeken túl üzemünk számára a könyv, illetve mikrofilm szkennelés sem jelent túl nagy kihívást.
    • Irattári szolgáltatások
      Szolgáltatásaink teljes körűen lefedik az irattároláshoz kapcsolódó összes munkafolyamatot az iratrendezéstől (beszállítástól) az iratmegsemmisítésig, amelyek részben vagy egészben is igénybe vehetőek az Ügyfeleink igényeinek megfelelően. (Szolgáltatásaink címszavakban: iratszállítás, iratrendezés, bértárolás, irattárolás, iratselejtezés, iratmegsemmisítés.)
x
GINOP