Fordítsa meg a készülékét a weboldal használatához.
Our staff have nearly two decades of experience in IT, office technology, commercial, service and operator services. We have experience in the following professional areas:
- Providing professional services and delivering solutions.
- Gyengeáramú rendszerek tervezése, fejlesztése, implementációja, integrációja és üzemeltetése.
- Hűtő-, klíma és hőszivattyús rendszerek tervezése, kivitelezése és üzemeltetése.
- Komplex problémamegoldás és havaria elhárítás.
- Üzemeltetési és gazdasági tanácsadás.
HelpDesk
For our contracted customers, we provide a free helpdesk service where we can provide immediate assistance to answer your questions about computers, office equipment and troubleshoot any problems you may have. We offer professional and fast solutions with telephone or online help!
Ezzel a lehetőséggel, mostantól Ön is élhet. Legyen a partnerünk! Szakembereink sok éves tapasztalatával és szakmai elismertségével garantáltan a legjobb megoldást választja! HelpDesk szolgáltatásunk szerződéses ügyfeleink számára díjmentes.
Outsourcing
Our company offers a wide range of short and long-term outsourcing solutions for companies and public administrations. Our customers can rent IT and office equipment from us on very favourable terms, as well as the staff to operate the systems, if required.
Based on our customers' choice (prior agreement), the service may include:
|
|
Our contracted customers pay a pre-defined flat fee, which covers the costs of running the entire system.
- services and,
- equipment rental,
- a berendezések alkatrészeinek, kellékanyagainak,
- and, if required, the outsourced management staff
also includes the cost of.
The service content of the outsourcing arrangements (outsourced assets) is the same as the System operation service, with configuration and availability being optional according to our customers' needs.
More about outsourcing
In most areas of activity, all business organisations can make more rational and economical use and rationalisation of assets.
Egy cég működése során rengeteg nélkülözhetetlen gépet és eszközt kell használatba állítani, de ezen eszközök beszerzésével, üzemeltetésével kapcsolatos (tényleges, vagy várható) költségek a legtöbb esetben ismeretlenek. Ezek a költségek pedig rendkívül magasak lehetnek, és lényegesen csökkenthetőek vagy átcsoportosíthatóak lennének.
What is the most important thing a company needs in its office?
Úgy véljük, megfelelő helyen működő, megfelelő kapacitású, üzembiztos eszközökre, kifogástalan minőségű produktumokra. Minden bizonnyal a legtöbben szívesen lemondanának a berendezések beszerzésével és üzemeltetésével járó gondokról, ha erre lehetőség kínálkozna! Outsourcing szolgáltatásainkkal mi ehhez kínálunk megoldást.
Our offer includes:
- Munkatársaink felmérést készítenek a meglévő rendszerekről, és a hozzájuk kapcsolódó igényekről.
- A felmérés alapján ajánlatot teszünk a géppark optimalizálására, valamint ezzel összefüggésben egy átfogó és emelt szintű operational service..
- On the basis of our offer, Diana Holding will purchase (buy back) used or even newly purchased equipment from our customers, which not only frees our customers from old and costly equipment, but also provides them with immediate cash flow and eliminates the need to purchase new equipment.
Following the launch of the service:
- A berendezések használatával összefüggő költségeket ezentúl havi átalánydíj formájában, valamint a produktumok mennyiségének megfelelően kell fizetniük.
- A berendezések használatával kapcsolatos fizetett átalánydíj (az energia és a fogyó kellékek kivételével) fedezetet nyújt az üzemeltetéssel kapcsolatos valamennyi költségre.
The benefits of the service include:
- Our customers are free to dispose of the money from the machines we buy back. They gain a source of liquidity through the sale of existing obsolete machinery.
- We have developed our offer for equipment whose reliability and modernity are unique in the world.
- Costs become predictable and predictable, without the fear of latent unexpected costs (service and maintenance).
- You can charge equipment-related expenses as costs.
- Our service is adaptable to changing needs, equipment can be moved between sites and, if necessary, replaced with higher capacity equipment when capacity utilisation warrants.
Hardware service
Amikor önnek cége eszközeivel problémája akad, bizonyára örömmel venné, ha egy szakember azonnal megoldaná azt.
If the problem can be diagnosed and resolved remotely, our staff will start troubleshooting immediately.. We provide assistance via a special software if you have a working internet connection, or via live chat over the phone in other cases.
In cases requiring on-site intervention, our experts will start troubleshooting within 8 hours,or within 2 hours at the latest if you order our emergency service.
Administrator services
Do you need effective help that is always available?
We offer our administrator service for those who do not have the resources to solve IT problems. Our aim is to prevent problems before they occur, to provide cost-effective IT solutions for small and medium-sized businesses.
- HelpDesk service.
- User support (on-site or remote support - consulting, installation, troubleshooting, virus removal, software upgrades, for Windows and Linux operating systems, office applications).
- Software updates, patch management.
- Remote system monitoring.
- Monitoring the health of the network and workstations
- Status reporting, maintenance, alarms, troubleshooting
- Software installation
- Network server maintenance
System operation
Rendszer üzemeltetési szolgáltatásunk keretében nem csupán rendszergazdai, távfelügyeleti és távmenedzsment szolgáltatásokat biztosítunk, hanem akár a teljes gyengeáramú hálózat, irodai eszközök és gépészeti eszközpark üzemeltetését (hibamegelőző karbantartását, javítását, kellékanyagokkal történő ellátását) is vállaljuk.
Our system operation service can also be combined with outsourcing services.
The content of the service package is always tailored to the needs of our customers, and the availability (SLA) can be chosen separately for each system component.
Optional service levels:
Service levels | |||
SLA-1 | SLA-2 | SLA-3 | |
Helpesk | weakly 5×8 hour | weakly 5×8 hour | weakly 7×24 hour |
Guaranteed availability | weakly 5×8 hour | heti 5×13 óra | weakly 7×24 hour |
Start on-site troubleshooting | 8 hours, | 4-8 órán belül | within 2-4 hours |
Guaranteed troubleshooting | within 24 hours | within 24 hours | 8 hours, |
Deadline | 1 + 1, 1 + 2, 1 év, 2 év, 3 év |
Based on our customers' choice, the service package may include:
- HelpDesk service.
- Preventive maintenance.
- On-site troubleshooting with guaranteed turnaround time
- User support (helyszíni, vagy távoli támogatás – tanácsadás, telepítés, hibaelhárítás, szoftverfrissítés).
- Software updates, patch management.
- Remote system monitoring.
- A hálózat és a elemeinek állapotának nyomon követése
- Status report
- Continuous supply of supplies, with free home delivery.
Szolgáltatás csomagok
A szolgáltatáscsomagokat az infrastruktúra rendelkezésre állásának növelésére, és az üzemeltetéssel kapcsolatban felmerülő költségek csökkentéséhez ajánljuk.
Szolgáltatásaink kiterjesztik az infrastruktúra támogatását a teljes gyengeáramú, irodatechnikai és gépészeti eszközállományra, nagymértékben fokozva annak rendelkezésre állását. A szolgáltatás a következő rendszerelemekre terjeszthető ki:
|
|
You can now take advantage of this opportunity. Be our partner! With our professionals' years of experience and professional recognition, you are guaranteed the best solution! Choose from our service packages!
Guarantee extension
Hosszabbítsa meg nálunk vásárolt termékek garanciális idejét és ezzel csökkentse egy esetleges meghibásodás anyagi terheit. Éljen az emelt színtü szolgáltatásokkal kiterjesztett jótállás (service pack) előnyeivel. A termékekkel egyidejűleg megvásárolt garanciahosszabbítás, a megszokott jótállást emelt szintű szerviz támogatással egészíti ki.
Services:
- HelpDesk
- On-site troubleshooting within guaranteed time.
- Preventive maintenance.
- Software updates, patch management.
- Remote system monitoring.
- Folyamatos kellékanyag és karbantartó készlet ellátás, díjmentes házhoz szállítással.
The content of the service package is always tailored to the needs of our customers, and the availability (SLA) can be chosen separately for each system component.
Service levels | |||
SLA-1 | SLA-2 | ||
Helpesk | weakly 5×8 hour | weakly 5×8 hour | |
Guaranteed availability | weakly 5×8 hour | 5×13 hours | |
Start on-site troubleshooting | 8 hours, | 4-8 órán belül | |
Guaranteed troubleshooting | 72 órán belül | within 48 hours | |
Deadline | 1+1, 1+2, 1 year, 2 years, 3 years |
Document management
Our services cover the entire lifecycle of your documents, from creation to storage and/or destruction. We provide our partners with expertise and actively participate in some or all of the implementation phases.
Services:
- Advice.Our consultancy work is based on decades of experience in electronic and manual document management. Our services include: process reviews, feasibility studies, document management policies and archiving plans, archives, independent consultancy.
- Production of an authentic e-copy
- Electronic mail sorting
Opening, filing, printing, enveloping and mailing of incoming and outgoing mail of companies and institutions in an outsourced manner. - Invoice processing
This service is recommended for those who need to receive and account for a large volume of incoming invoices (typically several pages) on a daily basis. - Digitisation
Digitisation of medium and large volumes of structured (forms, invoices) and unstructured paper documents within short deadlines. The width of the documents can range from 10cm up to 140cm, up to 6m in length, and book and microfilm scanning is not too challenging for our company. - Archive services
Our services cover all the workflow related to document storage, from document sorting (delivery) to document destruction, which can be used in whole or in part according to the needs of our clients. (Our services include: document delivery, document sorting, document storage, document storage, document disposal, document destruction.)